Świadczenia w zakresie leczenia bólu

Specjalista w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii

lek. med. Waldemar Walicki

Podyplomowe studia doskonalące z medycyny bólu

Specjalista w zakresie neurochirurgii

dr n. med. Rafał Morga

Dodatkowy personel:

mgr Anna Świtoń – Fizjoterapeuta
mgr Anna Pelc – Psycholog
Monika Janik – Pielęgniarka

Numery telefonów:

Rejestracja 12 42 87 302

Rejestracja odbywa się codziennie w godzinach od 7:30 do 15:05. Rejestrujemy Pacjentów zgłaszających się osobiście, przez osoby trzecie, lub telefonicznie. Istnieje również możliwość e-rejestracji. Zasady rejestracji internetowej określone zostały w regulaminie.

Wymagane jest skierowanie od lekarza specjalisty lub pierwszego kontaktu

Każdorazowa wizyta w Poradni, jeżeli nie jest związana z kontynuacją leczenia, wymaga przedłożenia przez pacjenta nowego skierowania do Poradni wystawionego przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego

Godziny przyjęć lek. med. Waldemar Walicki:

 

 

Dzień tygodnia Czas pracy
Poniedziałek 10:00 – 15:05
Wtorek 11:00 – 15:05
Środa 12:00 – 20:00

 

Godziny przyjęć lek. med. Rafał Morga:

 

 

Dzień tygodnia Czas pracy
Drugi i czwarty czwartek miesiąca 16:00 – 20:00
Pierwszy i trzeci
piątek miesiąca
16:00 – 20:00

 

Harmonogram pracy fizjoterapeuty:

Dzień tygodnia Fizjoterapeuta Czas pracy Poradni
Poniedziałek Anna Świtoń 11:30 – 14:30
Wtorek Anna Świtoń 13:00 – 15:00
Środa Anna Świtoń 12:00 – 15:00

 

Harmonogram pracy psychologa:

Dzień tygodnia Psycholog Czas pracy Poradni
Poniedziałek Anna Pelc 11:50 – 13:50
Wtorek Anna Pelc 11:50 – 13:50
Środa Anna Pelc 12:00 – 15:35

 

Harmonogram pracy pielęgniarki:

Dzień tygodnia Pielęgniarka Czas pracy Poradni
Środa Monika Janik 12:00 – 20:00

 

ZASADY PRZYJĘĆ DO PORADNI:

Pacjent zgłaszający się do poradni powinien posiadać:

  • skierowanie od lekarza POZ lub innego lekarza udzielającego świadczeń w ramach umowy z NFZ,
  • dowód ubezpieczenia,
  • dowód tożsamości.
  1. W przypadku braku dokumentu ubezpieczeniowego koszty wizyty ponosi Pacjent.
  2. Pacjenci przyjmowani są w trybie planowym, co oznacza że przyjmowani są tylko Pacjenci zarejestrowani na dany dzień.
  3. Liczba przyjmowanych Pacjentów ograniczona jest wysokością kontraktu z NFZ.
  4. Poszczególne poradnie działają w ustalonych harmonogramem godzinach, dostępnych na stronie internetowej www.kcr.pl a także wywieszone są w rejestracji.
  5. Wizyty można umówić osobiście, telefonicznie lub przez osoby trzecie w rejestracji poradni.
  6. Przy rejestracji otrzymujesz informację o terminie i planowanej godzinie przyjęcia. Czas 1 porady wynosi od 10-30 minut.
  7. Prosimy uprzejmie o zgłaszanie się na wizyty w wyznaczonym terminie i nie wcześniej niż 30 minut przed planowaną godziną. Zgłoszenia w innych godzinach nie przyspieszą przyjęcia a powodują niepotrzebny tłok na korytarzu.
  8. Spóźnienie się na wizytę oznacza, że zaplanowana wizyta odbędzie się, ale o innej godzinie a nawet pod koniec dnia przyjęć.
  9. W dniu wizyty wejście do gabinetu lekarza następuje zgodnie z kolejnością i po wywołaniu Pacjenta przez lekarza. Lekarz musi mieć czas na uzupełnienie dokumentacji medycznej.
  10. Po zakończeniu wizyty, jeżeli wymaga tego dalszy proces leczenia ustal termin wizyty w rejestracji.
  11. Odwołanie lub nie stawienie się w wyznaczonym dniu na wizytę wymaga ponownej rejestracji i ustalenia nowego terminu.
  12. Pacjenci zgłaszający się bez wcześniejszej rejestracji nie będą przyjmowani.